Kvaliteten i højsædet

Uddannede medarbejdere, og handlekraftige Serviceledere

Kvalitet

Cas Cas Gruppen A/S har konstant for øje at optimere/udvikle deres medarbejder igennem motivation, kursus og træningsplaner, så de har det højeste kompetence niveau i branchen, så Cas Cas Gruppen A/S hele tiden kan udfordre de største konkurrenter på markedet.

Vores medarbejdere har klare instruktioner og arbejdsplaner der er med til at sikre vi levere et stykke arbejder, der er i overensstemmelse med den aftale der er indgået med kunden. På trods af vi har gode medarbejdere, der har kvalitet for øje, har vi en serviceleder tilknyttet opgaven, som er med til at sikre at arbejdet lever op til de aftalte forventninger og ønsker fra både kunden og Cas Cas Gruppen A/S.

Cas Cas Gruppen A/S kvalitetspolitik og kvalitetsmål:

Politik

  • Vores kundens behov, krav og forventninger skal opfyldes, og skal arbejdet udføres i overensstemmelse med indgåede aftaler.
  • Vi vil være kendt og respekteret for regelmæssig levering og høj kvalitet.
  • Vi vil stadigt udvikle og effektivisere metoder, produkter og udrustning.
  • Kvalitetsbevidstheden hos medarbejderne vedligeholdes og styrkes gennem hensigtsmæssig uddannelse og træning.
  • Medarbejderne skal til stadighed fastholde høje kval
    itetsmål i det daglige arbejde.
  • Medarbejderne er ansvarsbevidste, motiverede og trives på deres arbejdsplads.
  • Sørger for at tilvejebringe et velfungerende samarbejde med virksomhedens leverandører for at sikre den rette kvalitet og levering.
  • Vores grundtanke er, at forebygge fejl i alle funktioner, så der på alle niveauer skabes forudsætninger for kvalitetsbevidst arbejde.

Mål

  • Alle kunder besøges min, 2 x om måneden.
  • Alle reklamationer er fulgt op indenfor 24 timer.

Eller udfyld nedenstående formular, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

TOP